TRÅKIGT VÄDER IDAG!!

Idag så är det ju måndag och barnen ska på skolan, sen så går dom ju tills på onsdag och är lediga, för då är det Valborg, blir väl att grilla sig nån korv då, nu har ju äntligen våran eldstad tinat fram, så det blir perfekt. Igår så fyllde jag ju år och jag fick en massa fina pressenter, hur nöjd som helst, vi håller ju på att bygga et garage, så då ska jag lägga lite av pengarna på en ytterdörr hade jag tänkt, jag satt och kollade på beijers hemsida och hitade en dörr där, den är vit med mönster på, det kommer bli skitsnyggt med den dörren, så det ska jag lägga mina pengar på, då har man då lagt det på något nyttigt ialla fall. Sen så håler jag på att misbruka espresson som jag fick av min älskling, jag vet inte hur många koppar jag har druckit, men en hel del har det då blivit, och jag är ju en kaffeslukare så, haha. Idag så börjar inte älsklingen förrän klockan 16.00 han jobbar natt, så får se om vi åker bort en stund idag då, det är då så tråkigt väder så man vill då inte vara ute ialla fall, men vi får se vad som händer, ska då ialla fall sätta igång några maskiner med tvätt, har inte tvättat på hela helgen, så det får bli en av sysslorna idag. Nu ska jag göra mig en kop kaffe, och äta lite frukost, sen så ska jag hjälpa David så att han blir redo inför skolan, skriver mera sen...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0