STRÅLANDE VÄDER!!

Har sovit si så där inatt, Patrik har ju jobbat, och kom hem vid 03.15  å då hade Isak varit vaken en stund, han vaknade vid 02.00 och somnade om strax efter 03.00. Sen så sov Isak till 06.00 å då var det bara att stiga upp, å det sved ska jag säga, herregud så trött jag var, så man har typ bara sovit 3 timmar inatt, inte ens det tror jag. Jag brukar ju skriva ganska så tidigt på morgonen, men imorse var det lite segt, jaja, jag hinner ta igen det under dagen. Har bara suttit inne idag, i det här toppenvädret! men Agnes och Isak sover middag just nu, så vi får väl hitta på nå när dom har vaknat. Jag satt igår och kikade på lite tatueringar, alltså det finns ju HUR MYCKET SOM HELST! men jag har då hittat en som jag vill ha, jag har ju några stycken, men en till ska jag då ha, tänkte tatuera den här, och sen skriva in alla mina barn i den, det är en ranka med fjärilar, den är så himla fin, och med barnens namn inlindade i den med en snygg stil, så blir den ännu snyggare! Nu ska jag fortsätta njuta av min kaffekopp, skriver mer sen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0