JÄKLA INTERNET!!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag men det här jäkla internet är ju helt fuckt upp! så fort det börjar blåsa eller snöar eller regnar, så blir det helt knäppt, så då går det helt enkelt inte att blogga eller surfa eller vad man nu ska göra. Idag så ska jag göra nutellabullar hade jag tänkt, gjorde ju marränger i söndags, och sen så är det ju inte riktigt internets fel heller att jag varit dålig på att blogga, utan vi har haft HUSET FULLT HELA HELGEN! både Amandas kille Alexander har varit här och Sandras kille Fredrik har varit här, så det har varit fullt upp, sen så kom min bror Mattias på besök i söndags, eller vi bjöd han och hans sambo på palt, så det har jag också gjort i helgen, satt just och tänkte på att vi skulle ha haft 10 om inte 12 stolar, skulle då ialla fall ha behövts i söndags! jag och älsklingen väntade tills ungdomarna hade käkat färdigt,sen så satte vi oss och åt, har ju hämtat ut ett paket åt David med en vinterjacka, täckbyxor och fleecetröja, byxor från DIDRIKSSON supernöjd med kläderna är jag! jag ska nog köpa likadan dress till Agnes också, men nu väntar jag bara på att overallerna som jag beställt från GNEIS ska komma, nä nu ska jag ta och ringa till Amanda hon åkte iväg igår och skulle umgås med några vänner, sen så skulle hon sova hos Lisa och Simon, nä slänga i sig kaffekoppen och sen ringa MANDARIN som hon också kallas för ibland...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0