SÅ JÄKLA SLUT JAG ÄR!!

Idag så har jag stått i köket hela dagen, började kring 13.00 och satte igång och bakade nutellabullar, SUPERGODA! och smidigt när man bara behöver smeta ut nutellablandningen. Sen så medans dom jäste så började jag med middagen, idag så gjorde jag köttfärslimpa, med potatis och en fondsås till det, sen så är det ju ett måste att ha vinbärsgele till också! så jag vart klar med middagen kring 17.00 så hela dagen har jag tillbringat i köket, men som gubbarna säger, DET ÄR JU RÄTT OCH RIKTIGT FÖR DET ÄR JU VÅRAN PLATS, KÖKET ALLTSÅ! nä jag håller det inte så farligt eftersom jag tycker om att både laga mat och baka. Nä nu ska jag ta och plocka undan lite här innan man kryper till kojs, gonatt med er allihopa...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0