FINT VÄDER MEN KALLT!!

Nu känns det verkligen att hösten är här, är ju svinkallt varje morgon man ska åka iväg med Agnes på dagis, tycker att det både är jobbigt och tråkigt när man ska måsta börja pälsa på sig en massa kläder, även fast jag tycker att hösten är riktigt fin också. Nu så kan man ju börja tända en massa ljus och bara mysa på, det brukar inte alls vara så dumt, skulle bara ha haft en sån där jättefin kamin att sitta framför, och få höra när det sprakar från elden, är ju så himla mysigt, så det är något som jag saknar i detta hus, men man kan ju inte få allt här i världen. Idag så kanske jag sätter igång med nå bakverk, vet bara inte riktigt vad jag skulle ha bakat för något, men det löser sig nog, bara en kopp kaffe och sen så börjar knoppen att vakna till liv, Elsa har bara vaknat en gång inatt, men jag känner mig ändå riktigt seg, så en riktigt god kaffekopp borde nog göra susen, nä göra lite nytta innan lilla Elsa vaknar, skriver mera sen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0