FULL RULLE!!

Inatt så har alla barnen sovit så gott! Elsa vaknade runt 05.00 men då var jag då så pigg, så dåsteg jag upp och gav hon välling, sen så satte jag mig ner med en kopp kaffe och bara kände lugnet. I tisdags så gjorde jag CREPES plättar med köttfärsfyllning och TZATZIKI till en krämig sås som är ett måste till dom köttfärsfyllda plättarna, VART HUR GOTT SOM HELST! jag gjorde plättar dan före för David var så himla sugen på det, så dan efter tänkte jag att vad skulle man ha gjort till middag idag då, men då kom jag och tänka på plättarna, så jag hittade ett jätte bra recept på crepes och det ångrar jag inte att jag gjorde, VART EN FAVORIT I REPRIS! sen igår så gjorde jag bara köttbullar och mackaroner, och medans barnen lekte så bra här hemma så passade jag på att baka lite, gjorde chokladkakor med strössel, jag tycker att dom är så himla besvärliga att göra, degen ska vara perfekt konsistens, annars så går den inte att rulla ut, så det har jag pysslat på med. Satt igår kväll vid datorn och hittade världens smaskigaste kroppsskrubb som jag ska beställa, och buttercream i kaffeserien som jag bara MÅSTE HA<3 LOVE LOVE sen så är det ju så himelsk doft också, kanske jag även köper en kroppslotion ur chokladserien MUMS, nä nu ska jag ta och göra lite nytta....
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0