SOVMORGON!!

Inatt så har barnen sovit jättebra, Elsa vaknade vid 06.00 så jag har ju fått sova riktigt länge, Agnes och Isak vaknade där vid 07.00 så dom har ju sovit riktigt länge. Igår så var vi ute och grillade, vi åt ytterfil, grillspett och gratäng med beasås, RIKTIGT GOTT OCH PREMIÄRGRILLNINGEN FÖR I ÅR! sen så när barnen hade gått i säng så satte vi oss i soffan och såg en film och bara mös på med lite ost och kex, idag så hade jag tänkt att försöka städa undan lite här hemma, och he mig ner i tvättstugan, så man får bort lite tvätt, och om jag orkar, så kanske jag åker ner på byn för att gå en prommis med min mor, men det får vi se hur det blir med det senare under dagen. Vet ni vad jag har gjort föresren jag satt och kollade på olika kroppsskrubbar, och tänkte särskilt på kaffeskrubben som jag hade tänkt att beställa, men varför lägga ner så himla mycket pengar när man kan göra en kroppsskrubb själv! jag har blandat ihop en egen kroppsskrubb och i den har jag använt följande: FÄRSKMALET KAFFE FARINSOCKER SALT KOKOSNÖTOLJA och jag lovar att den både river bra och man blir hur mjuk som helst efteråt så man kan spara hundralappar om man gör sina egna hudvårdsprodukter, fast det är ju lite knepigt med det också, tar ju lite tid så ibland så är det ju bara skönt att gå in på affären och plocka den produkt som man ska ha, en annan sak som jag också brukar göra är att blanda min ansiktskräm, eller det är mer som ett serum som inehåller lite skimmer och det blandar jag ut med min Foundation, BLIR HUR SNYGGT OCH NATURLIGT SOM HELST, sen så brukar jag köpa oparfymerade lotioner och tillsätta min favoritparfym och bara blanda ihop, sen så har jag en guldolja som jag också brukar blanda med den oparfymerade lotionen eftersom att guldoljan doftar kokos så får du en lotion med skimmer i som doftar gott också, så det finns hur mycket tips och trix som möjligt för en billig peng, bara att komma på hur man ska göra, nä äta lite frukost och sen göra lite nytta....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0