DET BÖRJAR NÄRMA SIG NU!!

Tisdag idag och julen börjar närma sig, är ni färdiga med alla julklappar?? vi har då inte färdigt riktigt än, men snart så. Nu så ska vi bara planera vilka som ska ta vad, vi blir ganska så många på julafton, så det blir knytkalas, så min bror ville att jag och älsklingen skulle ta och bestämma oss för vad brorsan och hans sambo skulle ta med sig, sen så kommer ju några till som också ska vara delaktiga i maten, och på tal om älsklingen så har han sagt upp sig från TAXI och fått ett nytt jobb HURRA! alltså vilken stor skillnad i arbetstiderna INGA HELGER INGA RÖDA DAGAR så stor skillnad! och han verkar trivas som fisken i vattnet och det är ju det viktigaste! det vet ju alla att har man ett arbete och inte trivs på arbetsplatsen, så blir det bara pannkaka av allt! så han är jätteglad över det nya jobbet, kan ju också säga att min bror jobbar också på samma ställe. Idag så ska jag ställa mig och baka, har dragit mig för att göra det, men ska minsann se till att det blir gjort idag, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp och äta en smörgås.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0