HÄRLIGA FREDAG!!

Igår så ringde en dagisfröken och ville kolla så att jag hade fått information om vilket datum Isak ska börja, och han börjar den 8e på dagis här i Korsträsk, så då kommer han och Agnes att gå på samma dagis, SÅ HIMLA SKÖNT ATT FÅ HA DOM PÅ SAMMA STÄLLE! sen så är det ju en trygghet för dom också. Jag skrev ju igår att jag skulle göra lite nytta efter en tekopp och det gjorde jag då minsann, jag skurade duschen, plockade, dammsög och skurade hela nedre våningen (utbyggnaden) vilket är vårat sovrum, Agnes och Isaks rum, och Davids rum, så idag så ska jag bara ta och dammsuga i stortoan där nere för det gjorde jag inte igår. Det är ju så himla stort det här huset så man får dela upp i omgångar vilka rum man ska ta, jag brukar försöka städa i barnens rum senare under kvällen så att det ialla fall får vara snyggt och städat för ett tag, är igentligen ingen ide att städa och plocka när dom är vaken och ska leka, för man hinner inte mer än plocka undan, så har dom rivit ut allt igen, Å SNABBT GÅR DET OCKSÅ! nä om man skulle ta och göra sig lite frukost, rostade mackor och en tekopp lät himla gott...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0