UTE PÅ EN PROMMIS MED AGNES ISAK OCH ELSA<3

Igåe så åkte jag ner på byn för att ta en prommis med min mor, och jag har ju invigt syskonvagnen som barnens mormor har köpt, så vi var på en långprommis igår, tog nog 1 1/2 timma att gå den vägen som vi gick, och nu på morgonen så har vi varit och gått med Agnes, Isak och Elsa och det tog cirkus 1 timma, gick inte samma väg som igår, så det vart lite kortare idag. Och jag lovar att DET KÄNNS I HELA KROPPEN! men det är ju bra för då vet man att det har tagit som det ska haha, gode så skönt att göra bort prommisen på morgonen, så hinner man göra lite nytta när man kommer hem, så nu har jag lagt Isak så han ska få sova en stund, och Elsa hon har redan somnat, och Agnes är trött hon också, tror inte det dröjer så länge innan hon somnar i soffan, MÅSTE VARA DEN FRISKA LUFTEN! nä dricka sig en kaffekopp och ta ett digestive kex sen göra lite nytta....
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0