SÅ HAR VÅRAN HELG SETT UT!!

Hej igen, har varit asdålig på att blogga jag vet! men nu börjr det ha lugnat ned sig med allt, så nu ska jag väl kunna ta mig en stund och sätta mig och blogga. Ialla fall under helgen så har vi varit på graven och tänt lite ljus, vi har fem stycken som vi tänder ljus hos, och som jag skrev tidigare så hade vi begravning den 17/10 då  vi tog farväl av våran kära vän Jonny<3 så vi har varit och tänt lite ljus i helgen, blir att fara idag också, så har man tänt hela helgen. Ialla fall så skulle ni ha sett hur vackert det lyser på graven och JONNY LYSER UPP HELA STÄLLET HAN HAR FÅTT SÅ HIMLA FINA LYKTER OCH EN MASSA LJUS SOM STÅR OCH LYSER UPP hur fint som helst! nu var vi dit mitt på dagen igår för vi skulle tända ljus hos några stycken, men i fredags så var vi dit på kvällen då det var mörkt och då ser man verkligen hur vacker det är när hela stället lyser upp. Igår så var David på halloween fest i byastugan här i Korsträsk, och dom verkade då vara nöjda barnen när man hämtade dom, det var mycket lek med godis och sen så hade dom gömt en nyckel som skulle leta redas på, så, så det har vi pysslat på med i helgen, var förbi min mor igår en sväng, dom håller på att bygga en kupa på taket och bygga ut för att dom ska göra en bastu och relax på övervåningen, så det blir himla fint, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp.....
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0