SÅ HIMLA TRÖTT!!

Har inte bloggat på ett tag,jag vet att jag har varit lat så fy skämmes på mig! men det har varit några tunga dagar också, men jag ska försöka bättra mig. Men måste ändå säga att jag känner mig inte så där jättemotiverad av att sätta mig ner och blogga, kanske är det för att jag inte haft tid, och sen så är det mycket tankar nu som vimlar runt i skallen, barnen är inte riktigt piggelina, så man har inte fått så mycket sömn alls dom senaste nätterna, men måste ialla fall ta och greppa tag i detta och försöka pigga upp sig lite grann, så man inte ser allt för hemsk ut, sen så ska vi ju på begravning på fredag då vi tar farväl av våran kära vän Jonny Johansson som lämnade oss den 28/9-14 jag pratade med en väninna till mig och hon sa att hon hade varit på hennes morfars begravning och det känns, men hon sa även att det är inte samma sak som att ta farväl av sin bästa vän som man umgåtts med under många många år! så hon sa att få vara på sin väns begravning var bland det värsta hon varit med om! men jag är då glad för alla fina minnen som man har fått med Jonny och det är dom minnena som också kommer att finnas kvar och som man alltid kommer att minnas och det är så man vill minnas han för den han var för han var verkligen en TOPPEN MÄNNISKA alltid glad, satt inte fast när det gällde att få något fixat, och ställte alltid upp, sen så var han en jäkel på att göra affärer! sen så finns det hur mycket som helst som han var bra på men som sagt jag, Patrik, och barnen har fått dela många fina minnen med Jonny och Sussi och det ska vi fortsätta och göra också, vi ska fortsätta att dela våra minnen med Susanna och det kommer att bli både skratt och tårar för det finns hur fina minnen som helst som vi har fått under alla dessa år med Jonny, det är oftast både uppförsbackar och nedförsbackar med vänskap men när det gäller Jonny och Sussi så har det bara varit uppförsbackar har alltid varit kul i deras sällskap, så nä nu ska jag sluta för det blir bara värre och värre när man sitter och tänker på det här, så en tekopp så man blir lite varm i kroppen......



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0