GRATTIS LILLA ELSA PÅ DIN 1ÅRS DAG<3

Har haft typ häcken full denna vecka, så därför har jag varit lite lat och inte bloggat något, men bättre sent än aldrig! i söndags så fyllde ju Elsa 1år så då hade vi kalas och åt tårta och fikade under nästan hela dagen, dom droppade in lite olika tider, så det vart kalas nästan hela dagen. Sen så jagar ju älsklingen så det har varit mycket MYCKET tidiga mornar, så jag har stigit upp när han har stigit upp för att göra sig klar inför älgjakten, vilket har varit kl 04.00 vrje morgon denna vecka, så man har varit helt död på kvällarna, men nu är han ju ledig från jakten i helgen ialla fall. I dag så ska jag bara sitta hemma och invänta ett sms har nämligen beställt från en hemsida som heter LUSH och jag har varit in och kikat på en annan blogg och hon har skrivit så himla bra om dom här produkterna, så jag vart så himla sugen på att prova deras produkter, jag har hört talas om dom tidigare, men har inte vågat testa dom, men ska ge det ett försök nu då. Så jag beställde ett balsam som ska lukta marsmallows och jordgubb, tjejen här berättar att hon tidigare innan hon köpte balsamet var tvungen att tvätta håret varannan dag, men med dom nya produkterna som hon köpte från lush både shampoo och balsam så håller sig hennes hår rent i en vecka! sen så hade hon provat en shaving soap, en mousse som luktar jordgubb och känns hur len som helst på benen och är en rosa moussekräm, så det ska bli spännande, sen så hade hon provat en ansiktsmask som är gjord på färska frukter och det innebär att masken ska förvaras i kylen, den är gul i färgen och luktar citron och mango, tror att den heter BRAZNEID MASK en avgiftningsmask som hon bara älskar och hon har visat alla produkter som hon använt och hur dom ser ut, så jag längtar verkligen efter att få testa dessa produkter och att få sniffa på dom eftersom att dom verkar ha så fantastiskt goda dofter, synd bara att dom inte hr någon doft med hallon eftersom det är en av mina favoritdofter när det gäller bär även ananas tycker jag luktar väldigt gott! så hoppas att jag får hem paketet idag, nä göra sig en kaffekopp och äta lite frukost....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0