PALT TILL MIDDAG!!

Igår så bestämde vi oss för att vi skulle göra palt till middag, och sen så när jag hade satt igång med degen, så säger Amanda att min pappa skulle komma förbi, han hade varit och hämtat ett skrivbord från ikea som Amanda köpt via Facebook, och då var han så snäll så han kom hela vägen från piteå för att ge Amanda skrivbordet. Sen så hade han ju med sig en hel kasse som var fullproppad i godispåsar! så det hade han köpt till dom mindre barnen, och då tänkte jag att dom skulle få i sig lite palt när den var färdig, men då hade redan dom käkat palt innan dom for hemifrån, men jag hade bakat lite grann innan dom kom, så dom då skulle ha något att fika till kaffet, nä det var riktigt trevligt, är inte varje dagf min pappa är förbi, sen så när han jobbar, så ligger dom oftast borta på veckorna. Idag så måste jag verkligen försöka heva mig ner i tvättstugan och få bort lite tvätt, har ju haft mina tio lediga nätter, så nu börjar jag om till veckan, så bara se till att få bort så mycket som möjligt, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0