DAVID TILLBAKA PÅ SKOLAN!!

Började dagen kl 05.00, när isak vaknade, när jag hade gett han välling, så gick jag å la mig en liten stund.Gick ner för att väcka David, gav han frukost, å när han hade ätit så frågade han om han skulle på skolan idag. Han har haft vattkoppor, så han har varit hemma från skolan i 8 dagar, så han vart så glad när han skulle få fara till skolan idag, de smittar ju då inte heller nå längre,så..Fick ett samtal imorse av min mamma,som sa att de brann nere på älvsbyn, klädde på barnen å åkte ner på byn för att koll,å de brann REJÄLT, hela jäkla norens huset brann ju!!.. å jag som har köpt alla våra vitvaror där!!..hoppas att han hittar en ny lokal, för han är bra att ha att göra med. Var ju också 2 familjer som bodde där,TUR ATT INGEN SKADADE SIG! De där är faktiskt min största fasa, att det ska börja brinna i hemmet!!..Nä nu ska jag ställa mig å göra lite middag, bloggar mer sen ikväll...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0