GRATTIS LILLA GUMMAN PÅ DIN 3ÅRS DAG<3 8/6 2014

Idag så fyller Agnes 3år HERREGUD VAD TIDEN BARA SPRINGER IVÄG HELA TIDEN! fattar inte riktigt vars all tid tar vägen men men lill hjärtat fyller 3 år idag så då blir det att äta tårta och fika. I går kväll så gjorde vi då ialla fall tårtan så att den är då klar, sen så var älsklingen iväg och köpte flera paket åt lill hjärtat igår, lägger ut bilderna på hennes presenter senare. Igår så var vi ute HELA DAGEN och fy fasiken vad vi har bränt oss inte barnen men jag och älsklingen, var alldeles röd på axlarna och ryggen och det är ju då det är som mest begälligt att klappa på varandra, sen så åt vi surströmming i inglasningen och det var hur gott och hur mysigt som helst! sen så var barnen alldeles knäckta av värmen så vi gick och la dom i sängen kring sju Isak han somnade som på en gång, men Agnes hon var vaken en bra stund innan hon kunde somna, men jag förstår om dom inte riktigt kan somna i denna olidliga värme som vi har haft i helgen, för barnen tycker jag att det är hemskt för man ser att dom är helt utmattade efter en dag med värme, men själv så ÄLSKAR JAG JU VÄRMEN EFTERSOM ATT JAG DELS ÄR SÅ HIMLA FRUSEN OCH SEN SÅ VILL MAN JU HA LITE FÄRG! så nu denna sommar när jag inte är gravid så ska jag smacka på mig lite fuskfärg från ST. TROPEZ och sen ligga och glassa ute i solen för det har man inte kunnat göra dom närmsta 3 åren. Nä nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma, ner i tvättstugan och sätta igång en tvätt, sen plocka undan och fixa å dona lite grann, men först en kaffekopp...
 
GRATTIS AGNES PÅ DIN 3ÅRS DAG ÄLSKAR DIG<3
 
 
amanda
2014-06-08 @ 13:36:55
URL: http://www.nattstad.se/amandaaaaan

gratta agnes från mig och alle! också ringer du mig när du ser dehär, älskar dig mami <3

Svar: Har sagt till Agnes att du och Alle hälsar så mycket! och då frågade hon vars du manna var<3 älskar dig mer!!
mittivranvardag.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0