HÄRLIGA FREDAG!!

Imorse när jag steg upp så var solen uppe och man blir bara på ännu bättre humör när solen skiner, så idag så började jag morgonen med att sätta igång en tvätt och sen så väntade jag på att älsklingen skulle stiga upp, så att jag kunde åka iväg och handla, men då ringde dom från taxi och ville att han skulle börja tidigare, så det sket sig totalt, så jag åkte ner på eftermiddagen när Amanda kommit sig hem från skolan, och det Amanda inte visste om var att hennes kille Alexander skulle komma hem till oss senare under dagen, så när jag åkte ner för att handla, så hämtade jag upp Alle på busstationen. Sen så bar det iväg och handla och sen så var det gärnet hem för att laga mat innan älsklingen skulle komma hem, och för att dom här ungdomarna skulle hinna få i sig någon mat innan dom skulle iväg till badstranden FASIKEN VA KALLT DET SKA VARA! så premiärdopp för Amanda och Alle hade det varit jag så hade jag varit alldeles blå på hela kroppen, är så himla frusen av mig att det ibland eller oftast är jätte jobbigt inte kul alls att vara frusen, så jag hade nog förmodligen inte klarat av ett dopp, inte nu ialla fall, så till middag vart det att göra parisare med bröd och räksallad, imorgon så blir det att grilla, ska grilla färdigmarinerad karre, gratäng och grillspett med beasås så det ska bli riktigt gott, nä dricka sig en kaffekopp och sen försöka få barnen i säng, Isak har inte sovit någon middag idag, så han är hur trött som helst....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0