EN TASSIMO ESPRESSOMASKIN I FÖDELSEDAGSPRESSENT!!

Igår när älsklingen fick en körning till kallax så hade han lite väntetid på 45 minuter, så jag frågade vad han skulle göra under tiden han väntade, och då sa han att han skulle gå in på Mediamarkt för att kolla på datorer och lite annat, ialla fall så tänkte jag inte mera på det, utan ställde mig för att göra sallad som vi skulle äta tillmiddag, med vitlöksbröd till så kommer han hem och frågar om det är någon som fyller år, sen så sa han att han skulle gå till bilen fram och åter, å när han kommer in så har han ett jättestort paket med sig, jag fyller ju år idag, men jag fick öppna paketet från älsklingen redan igår, eftersom att han jobbar idag, så ville han att jag skulle öppna det igår medans han var hemma, å det är klart att inte hade jag någonting emot det, vart ju som lilla julafton för mig, jag vart då överlycklig när jag fick se vad det var, det var en TASSIMO ESPRESSOMASKIN! dom är ju svindyra, sen så sa jag att vi skulle åka iväg och köpa lite olika smaker till mskinen,men då gav han mig nyckeln till volvon, och sa att jag skulle öppna kofferten, och där låg det en stor påse som var fylld med en massa olika kaffesmaker, så det behövde jag inte heller köpa. Senare på eftermiddagen så kom min mormor och morfar förbi och av dom så fick jag 500kronor som åker raka spåret in på sparkontot, dom har ju inte varit här sen vi har renoverat, så dom tyckte att det vart jättefint, nu väntar jag bara på att brorsan min ska komma, han ringde imorse å sa att han skulle kika förbi, och jag hade ju inte hunnat göra någon tårta när han ringde, men jag slängde ihop den så fort jag hade pratat klart med han, så nu finns det tårta, tycker att det är så tråkigt med vit grädde, så jag la i lite karamellfärg och blandade så det vart ljus orange färg, med strössel, nä nu ska jag göra lite nytta, skriver mera sen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0