ÄNTLIGEN EN LUGN STUND!!

Nu är julen över och man kan börja leva igen, har ju blivit så att man har varit uppe mycket längre än vad man brukar, och det har även barnen, så då har dom ju förstås sovit lite längre på morgonen också GANSKA SÅ HÄRLIGT FÖR NÅGON GÅNG! men nu tillbaka till verkligheten jag tycker faktiskt att det är gode så skönt att stiga upp tidigt på morgonen, dels för att man hinner ju göra lite mer av dagen, och sen så kan man ju gå och lägga sig tidigare så man får en riktig skönhetssömn på natten. På tal om skönhet så har jag gjort min egen skimmerlotion till kroppen, billigt och bra! man tar en oparfymerad kroppslotion, sen så tar du en parfym som du gillar, givetvis bara några droppar, beroende på hur mycket du vill att lotionen ska lukta, sen så häller du bara i lite skimmerolja som gör att huden dels både luktar gudomligt och det blir ett härligt skimmer på din kropp, man kan ju strunta i att he dit parfymen och bara sätta dit skimmeroljan så kan man ha lotionen i ansiktet som en grund innan Foundation ASSNYGGT! så det har jag också pysslat på med. Hur har eran jul varit?? våran har då varit KANONBRA! vi har varit hemma hos oss och när det gäller maten så blir det ju lite stök och bök med det, men det tar jag hellre än att åka iväg med alla sex barnen och sen så är det ju så himla skönt när man är hemma att bara kunna gå och lägga dom små, så jag föredrar att vara hemma och fira julen med nära och kära istället, fick ju en massa fina klappar av min mor och hennes karl så fick vi 5000kr sen så fick vi pengar av patriks pappa och av hans farmor och av min mormor och morfar, mycket pengar blir det! sen så fick vi mycket annat fint också, jag fick en KAMERA AV ÄLSKLINGEN GISSA OM JAG VART NÅ GLAD! SÅ JAG HAR REDAN HUNNAT TA EN MASSA KORT SOM JAG SKA LÄGGA UT PÅ BLOGGEN, och kidsen fick ju hur mycket saker som helst så jag tror och hoppas att dom är nöjda. Flickorna dom fick pengar, pressentkort smink hårgrejs mm och kläder och i onsdags så åkte både Sandra och Amanda för att shoppa kläder på gina tricot och HM så jag hoppas att dom har hittat nå fint, men det har dom säkert gjort FÖR DOM HAR BRA SMAK MINA FINASTE! nä ta och göra lite nytta då efter en kaffekopp, eller kanske så gör jag mig lite glögg, hade inte varit dumt det heller....
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0