ALFONS SOVIT NÄSTAN HELA NATTEN!!

Inatt så var jag ut med Alfons då kl var 00.30 och sen så var Amanda ute med han kring 01.00 sen så har han sovit tills kl var 06.00 RIKTIGT BRA och så himla duktig han är på att hålla sig! ibland så behöver han ut lite oftare, men med tanke på att han bara är 8 veckor så är det ju inte så konstigt om han skulle behöva ut lite oftare, tycker ändå att han är riktigt duktig. Idag så ska jag ringa till Klas klättermus för som jag nämnde tidigare så har ju våran diskmaskin gått sönder, och denna vecka så har vi varit utan diskmaskin i 1 MÅNAD så jag börjar vara riktigt less PÅ ALLVAR så han ska få ta och pallra sig hit och laga den, annars så blir det inte att göra så himla mycket idag, och sen så är ju vädret inte det bästa heller! nä ta sig en kaffekopp och titta ut på det pissiga vädret haha....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0