BLIR EN HEMMA DAG IDAG!!

Igår på morgonen så åkte jag och barnen ner till min mor och var ute hela förmiddagen, barnen lekte med vatten och sprang fram och tillbaka och njöt, medans vi andra höll på att rinna bort i värmen, sen så ringde älsklingen för att höra om vi fortfarande var kvar på byn, så då kom han förbi och barnen vart ju hur glada som helst. Sen så var Isak så trött så vi åkte hem där vid 13.30 så när vi kom hem så la vi han i sängen och han somnade på en gång, så det vart mycket för han igår, sen på eftermiddagen så ställde jag mig i denna värme och gjorde PALT och då tänker säkert ni att hur i hela helsike orkar man stå och göra palt i denna värme, ja inte så svårt när man är sugen på något speciellt, och när jag är sugen på nå, så ser jag till att tillaga det eller vad det nu kan vara som jag är sugen på eller ska ha, men jag får då alltid min vilja igenom HAHA. Senare på kvällen så hade jag lovat att göra en ananaspaj, och det jag gjorde, den tog då slut nu på morgonen, så den måste ha smakat riktigt bra, idag så blir det då bara att vara hemma, jag väntar nämligen på att Clas klättermus ska komma och fixa diskmaskinen, har ju fått vänta i nästan 2 veckor nu, så det ska bli så himla skönt att äntligen få igång den, nä nu ska jag ta och sätta igång en tvättmaskin, men först en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0