ETT LITET TILLSKOTT SOM HETER ALFONS<3

Hej allihopa! har inte bloggat på ett tag för att vi har fått hem lilla Alfons Åberg haha nä han heter faktiskt Alfons, som jag skrev tidigare så hämtade vi han i fredags, och han är bara 8 veckor men ändå så himla duktig. Han piper när han vill ut och pinka och han piper om han är hungrig, och är inte alls särskilt busig av sig, visst är han lite busig, men han är ju trots bara en liten valp, men han är otroligt lugn, han kommer när man kallar på han, och han går och lägger sig på bädden när han ska sova och det bästa av allt är att han inte störs av att barnen far och hoppar omkring, för er som har barn så vet ni ju att dom kan leva om en hel del, men han bryr sig inte om det SÅ SKÖNT så när han ska sova så har jag stängt in han i kontoret, men där gnäller han bara, så han vill sova där det är lite rörelse och ljud KONSTIGT NOG men han känner väl sig tryggare då bland oss. Så det har varit full rulle dom här dagarna, men han har ändå funnit sin plats och gjort sig hemmastadd, på onsdag så blir det en tripp in till stan, ska bli så himla kul att få åka iväg, har inte varit och shoppat på ett bra tag! och sen så ska jag och Amanda på strömbacka och träffa hennes lärare, sen så ska vi åka förbi Sandra en sväng, och lämna lite papper som hon ska skriva på och lämna in till skolan, så det ska bli himla kul att få åka iväg, och som vanligt så måste jag ju kika in på min favoritbutik THE BODY SHOP<3 sen så blir det att köpa lite kläder åt kidsen som ska börja om skolan och dagis på torsdag, nä nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och få mig en kopp kaffe.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0