SÅ VAR HUNDKOJAN HEMMA!!

Imorse så ringde jag och väckte upp min bror som var på bröllop igår, men vi skulle och hämta eller få ta deras hundkoja, så då tänkte vi att få göra bort det från morgon, så jag ringde väl kring 10.00 till brorsan och han lät att vara NOT I DET GODA SKICKET IALLA FALL! men vi åkte dit med släpet och karlarna har slitit med att få upp hundkojan på släpet, medans jag och min brors sambo lekt med barnen, så det tog väl cirkus 3 timmar för älsklingen och min bror att få hundkojan från backen upp på släpet med lite hjälp av en donkraft. Och jag lovar att det är ingen liten hundkoja vi pratar om! men nu är den entligen hemmforslad så det känns ju riktigt skönt, å ännu bättre att en granne kommer och ska lasta av kojan med traktor, så då slipper vi hålla på att böka med det, nä nu ska jag ta en smörgås med en härlig kopp kaffe till....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0