TVÅ DAGAR KVAR!!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har varit lat och sen så har inte riktikt tiden funnits till, men jag ska skärpa mig. Idag så är det ju onsdag, och vi ska hämta hem hundvalpen på fredag, så två dagar kvar tills valpen kommer hem, ska bli spännande och se hur allt går, men det är en jättefin ras som passar bra bland barn, och det är ju hunden som får anpassa sig efter barnen, och det brukar inte vara något problem utan valparna brukar vara ganska så bra på att anpassa sig efter den miljö dom kommer till. Idag så ska vi bara ta det lugnt, Agnes var uppe ganska så länge igår, så hon sov då tills kl var 08.30 imorse, så hon behöver då inte sova nå middag idag, men Isak han vaknade kl 06.00 så han får nog lov att sova en stund på eftermiddagen, nä nu ska jag ta mig en kaffekopp.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0