ÄNTLIGEN FREDAG!!

Har ju inte varit så flitig på att blogga men har haft riktigt fullt upp! för det första så har ju Isak börjat på dagis eller jag håller på att skola in honom, och det går ju hur bra som helst, men jag hade då inte förväntat mig något annat, han smälter in och leker på precis som att han har gått på dagis hur länge som helst, så i går så lämnade jag Isak i cirkus 1timma och de hade då bara gått bra. Så det känns riktigt skönt att han har fått så bra start och skönt att han inte gallskriker när man ska lämna han, jag har ju sex barn och Sandra, Amanda och David var det lite värre med när man skulle skola in dom, den som har varit riktigt jobbig att skola in och som har tagit längst tid är ju David å mycket p.g.a hans ASTMA  men det är ju sånt man får räkna med, sen så har jag suttit och kikat på lite nya kläder till mig själv som jag hade tänkt att beställa, sen så är jag så less på mina hudvårdsprodukter så jag hade tänkt mig att prova något nytt BLIR JU BILLIGT ATT BYTA UT ALLTING ELLER HUR! nä kanske inte alla produkter vissa är ju gamla godingar och dom kan man bara inte släppa, men nog ska jag byta ut det mesta ialla fall, så allt från hudvård till smink, lägger ut lite bilder sen så får ni se några av mina nya favoriter. Igår så ringde min mor och sa att hon hade köpt en dress åt Agnes och en overall åt Isak så vi åkte ner på byn efter de att vi käkat middag för att hämta kläderna till kidsen och sen så hade jag tvättat upp en jacka som jag skulle lämna till min mor, och gissa om Agnes vart nå lycklig när hon såg att hon hade fått kläder, hon tog på sig dom och dom satt ju klockrent på henne, sen så gick hon i denna dress under tiden vi var hos mamma och Dan en supernöjd tjej! TUR ATT MAN HAR MAMMA HON ÄR GULD VÄRD ÄLSKAR DIG! nä om man skulle ha gjort lite nytta idag, har ju varit på dagis och rännt fram och tillbaka så att man har inte riktigt haft orken till att göra så himla mycket här hemma, dricka sig en kaffekopp och sen börjar allvaret...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0