ALLTID SKA DET VARA NÅGONTING!!

Igår så hämtade vi ut ett eller två stora paket som min mor hade beställt åt barnen, och när vi kom hem så öppnade älsklingen det ena paketet och det var Elsas cykelstol, JÄTTEFIN och sen så skulle han börja med det andra paketet men då kom svärfar förbi och hämtade upp älsklingen för att han skulle och hämta en fyrhjuling som hans pappa hade köpt. Senare på eftermiddagen så var det full rulle här hemma, Sandra och Fredrik tog Isak och gick ut på en promenad, och prinsessan låg i soffan och sov middag Agnes alltså, så medans dom var ute och gick på prommis så började jag med maten, och vi åt hamburgare med bröd och en massa godsaker till, sen så satte vi igång och gjorde en paj som heter BANOFFEPAJ jättegod är den också, men den ska ju stå ett tag i kylen, så den smaskade vi på senare under kvällen, senare under kvällen så öppnade älsklingen det andra paketet och i det så var det en cykelvagn, eller kärra vad man nu vill kalla det, men ialla fall så monterade han ihop den och den var SUPERFIN mycket finare än på bild, men då behövdes ju däcken pumpas upp, så han gick ner till garaget för att pumpa däcken och sen så hör jag en sjujäkla smäll, så jag sprang till källardörren och fråga vad sjutton som händer, OCH DÅ SA ÄLSKLINGEN ATT DÄCKET SPRACK snacka om otur, men det måste ha varit något fel på slangen, för att det andra däcket som han pumpade gick det då galant med. Sen så hörde ju Agnes smällen och stod vid grinden och skrek, så jag gick dit och sa att hon skulle gå och lägga sig så att inte dom andra barnen skulle vakna, så när jag vänder på klacken och ska gå mot köket så är det en smörkniv som ligger på golvet och givetvis så trampar jag på den OCH FLYGER JÄKLAT RÄTT UPP OCH LANDAR PÅ SIDAN MED HELA KROPPEN trodde jäkla säkert att jag hade alla ben brutna! men jag överlevde då ialla fall, men älsklingen fick då inte röra mig igårkväll, sen så frågade han mig varför jag hoppade på en smörkniv och sa att det är lätt för att falla för smörknivar HAHA nä nu ska jag ta och göra lite nytta, in i duschen och sen ner på byn för att se om det går att laga däcket, blir nog en tripp till sportringen, håll tummarna för om dom kan laga däcket så blir det att cykla ner till barnens mormor och deras plastmorfar som fyller år idag......



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0