ÄNTLIGEN GARAGET MÅLAT ETT VARV!!

Igår kväll så ställde sig älsklingen för att måla framsidan av garaget, så nu är första varvet klart, så idag så ska han åka på Öhmans sågen och hämta lite foder mm så vi kan eller han kan sätta runt fönsterna och dörren samt uti portarna, och vi har ju inte fått tag i några portar än eftersom att dom har semester än så bara dom kommer tillbaka så blir det att beställa portarna. Så det känns så himla skönt att det börjar närma sig sitt slut för vi har som sagt inte tagit något lån för att kunna bygga garaget utan vi tar ur egen ficka, så man försöker göra så mycket det bara går varje månad. Idag så blir det som jag nyss skrev att hålla på med garaget, och igår före han började måla garaget så slipade han hela eldstaden, så jag kanske åker på gårdings och hämtar ut lite färg till den också, har förr använt svart lasyr, så får se om det blir samma färg, har funderat på silvergrå, och som ni vet så är jag ju HELT GALEN I GRÅTT! så det får bli våran sysselsättning idag, och sen så kanske barnen sitter på altanen och badar, nä nu ska jag ta och göra mig en MACCHIATO.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0