FULL RULLE!!

Igår så höll vi på hela dagen med att slipa det sista på eldstaden, så när jag hade varit och vattnat alla blommorna klart, så satte jag igång och började måla eldstaden, vi har slipat eller hyvlat bort all gammal färg, så nu blir den i svart lasyr, KOMMER ATT BLI SÅ SNYGGT! sen medans jag höll på med det, så målade älsklingen lite bräder till garaget, som ska spikas upp idag. Sen så höll ju barnen igång hela dagen, så dom somnade strax före kl var 20.00 och det känndes skönt eftersom att då kunde jag åka ner till min mor och skynda mig att vattna så att dt inte skulle bli så himla sent, för att jag skulle ju måla när jag kom hem också, så vi gick väl och la oss vid 01.00 och barnen vaknade imorse när kl var 07.00 så inte mycket till sömn, men det måste då göras det som ska göras för att älsklingen börjar snart om å jobba, och då finns det inte så mycket tid till att hålla på med garaget, och det orkar man då inte heller, sen så ska vi ju snart få hem en hundvalp, och då lär det ju vara full rulle! nä nu ska jag ta och äta lite frukost, sen en kaffe kopp på altanen.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0