HÄRLIGT VÄDER!!

Sandra och Fredrik har varit hos oss i en vecka, och igår så skjutsade jag dom till busstationen för tt dom skulle åka tillbaka till piteå, tror att dom tyckte att det var ganska så skönt att åka hem, för här hemma så är det ju mycket småbarn, och mycket ljud och rörelse, men jag hoppas och tror att dom har haft det trevligt hemma hos mamma<3 så jag längtar redan tills nästa gång dom kommer hem! som vanligt så kändes det i mitt hjärta när jag släppte av Sandra vid bussen, en mors kärlek till sina barn kan aldrig mättas, och man försöker göra så gott man bara kan som mamma, om man gör så gott man kan och försöker vara den bästa mamman så har man nog klarat sig långt. Barnen är ju det bästa som finns och man försöker alltid att göra sitt bästa för att dom ska ha det bra, nä nu ska jag ta och göra lite nytta....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0