HEMMA HOS MIN BROR!!

Igår så åkte vi till min lillebror för att Amanda skulle klippa gräset hos han och få sig en liten slant, lite som ett sommarjobb fast under dagen, och Amanda tjänade ihop 300 kr på några timmar tror att det vart 3 timmar så 100 kr timman är ju en bra penning. Senare på kvällen så åkte jag och Amanda ner på byn för att jag skulle och hälsa på Camilla som nyss blivit mamma till sitt sjätte barn, och herregud vad hon är söt lilla Greta som hon ska heta, sen när vi åkte från Camilla så for vi till min mor för att vattna alla hennes 511 blommor som hon har! jag är nämligen blommvakt dom närmaste 2 veckorna, sen så när vi hade vattnat klart så åkte vi till Ica och handlade lite smått och gott Amanda köpte bla hårfärg så när vi kom hem så färgade jag håret på henne, eller blekte det. Senare under kvällen så kom min bror förbi och då satt älsklingen, David Alle min bror och spelade hela kvällen lång! så när kl var 01.00 så hade vi inte tagit oss isäng, men när vi väl gjorde det så somnade jag som jag landade på kudden, nä nu ska jag ta och göra lite nytta men först en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0