LITE MULET IDAG!!

Det är så himla skönt att inte solen skiner för en dag, känner att kroppen behöver få ta igen sig efter all värme som har varit så intensiv i nästan 3 veckor, här har det då ialla fall varit mellan 20 och 25grader på kvällarna, så man har ju inte ens kunnat sova, även fast man har varit astrött, så jag tycker då ialla fall att det är skönt när solen håller sig undan i några dagar. Igår så skruvade älsklingen ihop eldstaden, så vi hade tänkt att grilla korv och käka våran middag ute idag, om vädret tillåter, men annars så blir det en utedag, annars så ska vi nog bara vara hemma, var till min mor igår och hälsade på, dom har ju varit borta i nästan 2 veckor med deras enormt stora båt, men dom kom hem i tisdagskväll, så då åkte vi och hälsade på dom igår, sen innan vi skulle hem så åkte vi förbi våra vänner Jonny och Sussi men det vart en snabbvisit eftersom att barnen skulle hem och sova middag, men en pratstund fick man. Men som sagt idag så blir det inte att göra så himla mycket, bara ta det lugnt efter allt bygg och stök med garaget så tycker jag att det låter vettigt att bara få ta en lugn softar dag, men nu så ska jag då i alla fall ner till tvättstugan och mata den så att tvättmaskinen blir nöjd och alla andra förstås, sen så ska jag sätta mig på altanen och käka lite frukost....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0