MÅLAR GARAGET!!

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men dels så har det ju varit så himla varmt! och då vill man ju inte sitta inne, så vi har varit ute från morgon till kväll och glassat i den stekheta solen och senare på kvällen så har vi målat på garaget. Så vi har haft fullt upp, vi hade ju också tänkt att åka till Lycksele djurpark imorgon, men det skulle visst regna och vara lite uppehåll, så vi bestämde oss för att skjuta upp resan, man vill ju inte åka så himla långt med alla barnen, och sen så kan man ändå inte vara ute för att vädret inte tillåter, så då tyckte vi att det får vänta tills vädret ser bättre ut. Idag så ska jag bosätta mig i tvättstugan, har som sagt blivit lite gjort av allt när det varit så himla fint väder, så det ska jag pyssla på med idag, tvätt tvätt och tvätt sen så ska jag åka ner på byn och hälsa på min mor som nyss kommit hem från sin båttur ute på havet, dom stannar hemma tills på lördag, sen så åker dom iväg igen, dom har en jättestor katamaran med sängar, soffor och bord och ett kök med toalett en jättefin och jättegigantisk båt, så då tänkte jag åka ner och hälsa på innan dom smiter iväg igen. Kan ju skvallra och säga att vi ska och kika på en hundvalp lite senare under kvällen! det är en Drever och dom är hur fina som helst, sen så är det ju en liten hund, som inte tar så stor plats, så då vet ni det, men han är bara några veckor än så länge, så vi kan inte ta hem han idag. utan det blir i mitten av augusti, och jag skrev ju han, ja det är en hane min sambo ville ha en hane eftersom att han ska ha hunden till jakten, det är en jättebra jakthund och sällskapshund, nä nu ska jag ta och he mig ner i tvättstugan, men först en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0