ONT I HELA KROPPEN!!

Igår så cyklade vi ner på byn för att uppvakta Dan min mammas sambo, och det var ju hur länge sen som helst som jag cyklade typ 1,6 mil så jag hade lite ont i kroppen på morgonen när jag steg upp, men det var då ialla fall hur trevligt som helst, jättegoda tårtor och sen så hade min mor gjort en rabarberpaj hur gott som helst! så vi stannade där i några timmar sen så bar det iväg hem. Det var jag älsklingen Sandra Fredrik David och alla dom minsta barnen, så vi cyklade allihop på byn och sen så hade vi ju så himla fint väder också, jag lovar att jag har bränt mig massor, en stekhet sol som lyser på huden medans man cyklar, men helt klart bästa brännan blir det ju, blir mer jämnt om man rör sig istället för tt ligga stilla och pressa. Senare på kvällen när vi hade kommit oss hem så grillade vi fläskytterfile, och gjorde hasselbackspotatis, med grönsaker och beasås, så vi satt i inglasningen och bara njöt av den underbart goda maten, sen så åt vi lite banoffepaj till efterrätt, och sen så ställde vo oss och gjorde romröra med rostad toast som vi åt innan vi gick och la oss, så det var en hektisk men väldigt trevlig dag igår. Idag så ser det ju ut att bli ännu varmare än igår! så hade bara tänkt att vara hemmavid idag, har då för det första så ont i kroppen, så det känns som att jag inte orkar med så mycket idag, så då får det bli en softar dag, nä göra sig en kaffekopp.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0