SÅ HÄRLIGT MED LITE REGN!!

Det här kan ju låta himla konstigt, men det började ju regna igår OCH HERREGUD SÅ SKÖNT MED LITE REGN! det behövdes verkligen få komma lite regn, men värre var det när åskan satte igång, åskan gick ju i flera timmar igår OCH HÅRT GICK DEN OCKSÅ! så jag var ju lite rädd eller kanske lite mycket rädd, så skönt att det är över. Igår så gjorde älsklingen garaget klart, så nu ska bara knutarna upp, meningen var ju att dom skulle sätta upp knutarna på garaget igår när dom hade spikat klart panelen på framsidan av garaget, men det här ovädret hann ju komma ifatt dom, så får se om dom sätter upp knutarna idag då. Senare under dagen så hade jag tänkt att åka ner på byn och köpa lite mat för resten av veckan, sen så har barnen badat varje dag, så alla mina duschkrämer är slut, har hänt också att Isak den vilde har fått tag i flaskan och hällt ut i vattnet, dom har ju suttit i deras baljor på altanen och bara plaskat och haft det jättekul i det härliga vädret, så det får jag då inte glömma bort att köpa några flaskor med duschkräm. Annars under dagen så ska jag bara hålla mig i tvättstugan, och försöka få bort lite tvätt, så det får bli min sysselsättning för idag, senare under veckan så kommer ju Clas klättermus och lagar våran diskmaskin som jag varit utan EN HEL VECKA NU! så det ska bli så underbart att få använda den snart, för det värsta som finns är att stå och diska allt för hand, man har ju alltid någonting som man måste diska för hand, men jag står och handdiskar för 7 personer! så det räcker till, om jag säger så här att från morgon till kväll, så brukar jag fylla diskmaskinen 3 gånger per dag, så då kan ni tänka er berget som jag får tå och diska, men hur som helst så är det snart historia, nu ska vi bara titta in i framtiden och vänta in diskmaskinen, nä nu ska jag ta och äta lite frukost och sen sätta mig på altanen med en kaffekopp.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0