SÅ HIMLA TRÖTT!!

Imorse när jag steg upp så var jag alldeles yr och fik lägga mig ner igen, tills det hade slutat snurra i skallen! så men andra ord så fick jag ligga ett bra tag, sen när jag väl tog mig upp så orkade inte riktigt min kropp med det, den ville inte alls stiga upp ur sängen, så ont i kroppen och trött med en skalle som det bara snurrar runt i. Så idag så ska jag bara ta det lilla lugna, vi har ju hållit på med garaget i flera dagar nu, och samtidigt slipat oh målat eldstaden, så kl har varit kring 01.00 när vi kommit oss isäng dom senaste kvällarna, så imorse sa min kropp till att nu räcker det för ett tag, men älsklingen och svärfar ska då ialla fall sätta knutarna på garaget, sen så är det bara att invänta portarna, så är garaget färdigt på utsidan, på insidan är det bara kvar el, tak och skivor på väggarna som ska upp, så det är inte alls långt kvar nu HURRA HURRA jag är så himla less och trött på detta men det blir ju också himla fint. Sen så har jag ju sagt att jag ska inte ha min bil ståendes på infarten en vinter till, utan jag ska ha den inne i garaget under ett tak, så att man slipper hålla på att skotta av all snö innan man ska med barnen till skola och dagis, så istället för en kall och stel bil, så kommer jag att ha en varm och gosig bil, så det längtar man till, nä nu ska jag ta mig en titt i tvättstugan, ja jag sa att jag inte skulle göra så mycket idag, men tvätta det ska hon då ialla fall göra, men först en kaffekopp på altanen.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0