BARNEN PÅ UTFLYKT IDAG MED DAGIS!!

Skrev ju tidigare på morgonsidan att barnen hade vaknat till inatt, och att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra, men dom vaknade strax före 07.30 så då fick dom åka till dagis, och dom har ju varit på utflykt idag hos Lena deras förskolelärare, och dom var helt knäckta när jag kom och hämtade dom, barnen har grillat och bara haft det jättemysigt där borta! och allting hade då bara gått bra, synd bara på vädret! dom hade ju kunnat få lite bättre väder med sol och värme, idag så har det varit blandat med både lite sol, men annars bara moln och lite regn. Så när Agnes och Isak kom hem så var det raka spåret till sängen för dom var som sagt HELT KNÄCKTA! så dom somnade efter att dom hade ätit mellanmål. Medans dom har varit på dagis så har jag städat deras rum, dammsugit och skurat, sen så har jag och älsklingen torkat av i kylen och diskat alla glashyllorna, sen så har jag tvättat bort lite kläder, så lite grann har man då hunnit med idag, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0