EXAMEN FÖR DAVID IKVÄLL!!

Idag så är det ju examen för många och dom flesta gör ju bort det på morgonen, men Davids avslutning är ikväll kl 18.30 för lärarna har gjort så att både föräldrar och äldre syskon ska kunna komma, eftersom att många föräldrar jobbar på morgonen och under dagarna så har dom satt examen på kvällstid istället så att det underlättar för många av föräldrarna, och då behöver dom inte ta ledigt heller, utan många av dom har slutat jobba för dagen och dom äldre syskonen kanske redan har haft examen eller tagit studenten, så det tyckte jag va skitbra att dom gjort så för i år och är nog många andra som också tycker att det är bra. Så när David kommer hem från skolan så ska han få käka och sen hoppa in i duschen så man inte behöver stressa med det sen, och jag som hade hoppats på att vädret kulle ha blivit lite bättre, men men har ju köpt shorts och en Tshirt åt David som han ska ha idag, men som tur är så är vi ju inne i matsalen, vi får väl se om han är ensam om att ha shorts, men pojkar brukar ju ha shorts och Tshirt på examen, dom flesta jag har sett ialla fall, nä nu ska jag ta och göra lite nytta medans Agnes och Isak är på dagge....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0