GRATTIS LILLA GUBBEN PÅ DIN 2ÅRS DAG<3 25/6 2014

Jag har inte riktigt haft orken till att blogga, sen så har Amanda haft sin kille Alexander på besök och han har varit här i över en vecka, så jag tycker att det är lite viktigare att umgås med mina finaste<3 itsället för att blogga, det kan man alltid göra i efterhand. Sen så har vi ju haft ett till kalas, Isak fyllde ju år i onsdags den 25e så då fick han presenter, men vi fick ju väcka upp han för att hans mormor skulle komma lite tidigare under dagen och uppvakta han, så när Isak skulle öppna paketen, så fick hans storasyster hjälpa till lite på traven, och då smälte han och började öppna paketen, mycket bilar vart det, sen så fick han en bilmatta och duplolego, så han var så himla nöjd och satt länge och lekte med det han hade fått, EN MYCKET GLAD KILLE VÅRAN LILLA SOLSTRÅLE<3 och sen så har vi pysslat på med lite annat också, vi åkte iväg till piteå och hälsade på Sandra och hennes kille Fredrik och dom höll på att rensa i lägenheten, så det var så himla fint och städat dom är så duktiga! och som jag har sagt tidigare så är mina barn värd det bästa, så vi hade med oss fika till Sandra så när vi kom fram så satte vi oss och fikade och gott var det också, sen så åkte vi in till stan och där köpte jag lite kläder åt lilla Elsa för det vart inte så att jag köpte nå till henne förra veckan när jag var till stan, så då fick hon nu istället, fast vart ju så att jag köpte till dom andra också, även fast dom fick kläder förra veckan, men det finns ju hur mycket som helst! man kan aldrig få för mycket av barnkläder! skulle faktiskt behöva köpa lite till mig själv, men det får bli nästa gång jag åker in till stan, nä göra sig en kaffekopp...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0