HELGEN SOM VARIT!!

I fredags så skulle vi egentligen ha åkt iväg med några bekanta och campat med husvagnen, men det vart så dåligt väder och skulle ju regna hela helgen, så då bestämde vi oss för att bara vara hemma, inte så kul för barnen heller och bara sitta inne i en husvagn. Så under fredagen var vi och hälsade på några polare och då vart det då bestämt att dom skulle komma och äta SURSTRÖMMING hos oss, så kring 18.00 på fredagen så hämtade jag upp dom och sen så bar det iväg hemmåt, å snacka om att det var HUR GOTT SOM HELST MED SURSTRÖMMING! jag har ju inte kunnat äta det på flera år eftersom att jag varit gravid och ammat, så jag bara satt och njöt av mina mackor med allt det härliga på, MÅSTE GÖRAS OM SNART! sen så har vi bara tagit det lugnt resten av helgen, och nu är det ju tisdag idag och då ska jag iväg med Agnes och Isak på dagis, sen så ska lilla Elsa ner till Gunilla på BVC och där ska vi kolla vikt och längd, Elsa har inte varit dit på jättelänge, så det ska bli spännande och se hur mycket hon har vuxit. Sen så blir det väl att åka hem igen och försöka städa lite innan man ska hämta barnen på dagis, sen så väntar jag hem min GLOSSYBOX den skulle ha kommit i förra veckan, men den dyker väl upp nån gång, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp innan jag ska iväg med barnen på skolan och dagis....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0