SÅ VAR DET KLART!!

Igår så var svärfar iväg och besiktade bilen och det gick då bara bra KLOCKRENT IGENOM! men det visste ju jag redan haha så himla skönt att det är gjort! så är det bara att tuta å köra tills nästa år. Imorse så var fortfarande Agnes och Isak hostiga så dom får vara hemma från dagis idag, men hoppas att dom kan fara imårrn för då ska dom åka ut på utflykt till deras dagisfröken Lena, så jag hoppas verkligen att dom kan fara imårrn. Idag så blir det inte att göra så himla mycket, kanske lite tvätt, men inte mycket annat, sen så ska älsklingen iväg och jobba natt. och då börjar han kl 16.00 och då blir det bara så att man väntar på att klockan ska gå fort så att han kan fara iväg, och förhoppningsvis komma hem lika fort, men jag tycker att klockan brukar sega till sig när han jobbar natt, så det tar alltid så himla lång tid innan han kommer hem, å oftast när han äntligen har kommit hem när han inte längre har någon körning, så får han oftast alltid någon mer körning, han börjar ju kl 16.00 och slutar 07.00 men så länge han inte har någon körning så kan han vara hemma, och det tycker jag är superbra. Men nu väntar vi bara på att han ska få semester och det får han den sista denna månad SÅ HIMLA SKÖNT! så får se vad man då hittar på, blir då att åka iväg med husvagnen hade vi tänkt, och sen så ska vi göra klart garaget och passa på nu medans tid finns under semestern, så bla det ska vi pyssla på med under sommaren, sen så hade vi tänkt att åka iväg till Lycksele djurpark, nä bäst att gå till paradiset och sätta igång en tvätt, men först så ska jag då ha mig en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0