SÅ VAR MIDSOMMARAFTON ÖVER!!

Igår så ringde älsklingen och ville att jag skulle hämta han på jobbet för att han skulle lämna bilen, och när vi kom hem så började vi med middagen, så vi gjorde eller grillade marinerad fläskytterfile, hasselbakspotatis, sallad och beasås, HUR GOTT SOM HELST! är jättelänge sen vi gjorde hasselbakspotatis, så det vart en höjdare. Sen på kvällen så kom min bror förbi och dom hade med sig tårta, så det snaskade i i oss senare på kvällen, så dom stannade tills klockan var typ nästan tolv, så när dom hade åkt hem så satt vi uppe en stund och gick sen och la oss, jag var typ helt död när vi kom oss isäng för klocka var kring ett innan man hade stökat bort, men en mycket trevlig kväll, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0