VART EN HEMMA HELG FÖR OSS!!

Ihelgen så hade vi tänkt att åka iväg med husvagnen, men lille Isak spydde ju i onsdags, så jag fick åka och hämta han från dagis, och det höll i sig tills dan där på, då spydde han på morgonsidan, sen så spydde han inte nå mer, och sen så är det ju inte så himla trevligt om någon annan skulle trilla dit och så kanske man har åkt iväg med husvagnen, så det vart att vara hemma i helgen då, och då passade han på att ta på sig extra och jobba på söndagen istället. Igår så gjorde jag ostschnitzel, med klyftpotatis och beasås JÄKLIGT GOTT! och barnen dom tyckte det var hur gott som helst, sen så satt vi bara och mös framför tv och lyssnade på musik, kopplade in via datorn och satt och lyssnade på låtar via youtube bla LOVE LIFE hur jäkla störtskön låt som helst! sen så vart det så att vi såg på nyaste Hamilton för den hade vi inte sett, så när kl var 01.00 så kom vi oss i säng, och då tänker ni säkert att hur ska jag orka upp med barnen! men som jag sagt tidigare så brukar jag inte behöva särskilt mycket till sömn, och nu under sommaren så går det då inte ens somna om ifall man skulle vakna och barnen fortfarande sover, så då stiger jag ialla fall upp och då spelar det ju inte så stor roll om kl så är 05.00 jag brukar aldrig kunna somna om, om jag nu inte är sjuk typ förkyld eller så, men annars så brukar jag inte behöva så mycket till sömn. Imorse så steg jag upp kl 06.30 och då hade jag legat vaken ett tag, men sen så kände jag att nä nu stiger jag upp och gör lite nytta istället för att ligga kvar, så jag har satt igång en tvättmaskin och plockat ur diskmaskinen, plockat undan lite saker som barnen spralat ut över hela köket, sen så har jag ätit en god frukost VART HAVREGRYNSGRÖT MED LINGONSYLT OCH EN SMÖTGÅS! men har inte hunnit få mig någon kaffekopp än, så det ska jag göra mig nu....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0