EN REGNIG MORGON!!

Nu på morgonsidan när jag följde älsklingen för att säga hej då när han skulle åka iväg till jobbet, så spöregnar det ute! faktiskt ganska så skönt så att pollen hinner regna bort och luften rensas, känner av den gode så rejält, och både David och Isak är snuviga, så skönt att det regnar, ialla fall för en dag. Kan då inte gå och lägga mig igen för det är jag alldeles för pigg för att göra, så då tänkte jag att jag går ner i tvättstugan och sätter igång en maskin, sen så satte jag mig vid datorn så jag hinner blogga lite grann, och nu så är kl 04.20 och jag kan inte somna om GODE SÅ GALET VA! men jag är ju pigg så då kvittar det faktiskt, då kan jag lika gärna passa på att göra lite nytta när ändå barnen sover fortfarande. Igår så tog vi ut trägårdsmöblerna på altanen så idag hade jag tänkt att torka av dom, är så härligt när man kan börja sitta ute, sen så fixade älsklingen uti husvagnen, för den ska besiktas idag, HOPPAS NU BARA ATT DEN GÅR IGENOM! men jag tror inte att det ska vara något problem, så då får vi hoppas att jag har rätt då, idag så hade jag tänkt att åka ner på byn för att handla, så när jag lämnat av kidsen på skolan och dagis, så åker jag och Elsa ner på byn, imårrn så ska Agnes och Isak ha maskerad på dagis, så jag ska då bla in på gårdings och se om dom har nå kläder åt dom, sen så senare ikväll så är det cafe på Davids skola, så då ska vi åka dit och fika och se vad barnen har gjort för fina saker, nä nu ska jag göra mig en kaffekopp och en smörgås.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0