HÄRLIGA FTEDAG!!

I morse så fick jag sova tills kl var 07.30 och det har typ aldrig hänt! så det kändes nästan som att man hade sovit bort halva förmiddagen, så blir det ju när man stiger upp jättetidigt annars, och det är man ju van vid att göra, kroppen är så inställd på sina tider och rutiner, så det vart lite tokigt på morgonen, men det var himla skönt att bara få ligga kvar en stund, vi var ute nästa hela dagen igår och såg på motorcyklar och sen så for vi till min mor och grillade, så kl var väl kring 16.30 när vi kom hem. Sen så åkte älsklingen ner på byn för att hämta upp Alexander på busstationen, han ska vara hos oss över helgen, och det var trevligt att få träffa han eftersom att det var ett tag sen sist, men han hade gjort en sak RAKAT AV ALLT HÅR, ELLER DET ÄR SNARARE MIN DOTTER AMANDA PANDA SOM HAR GJORT DET! men det vart helt okey och säkert skönt att inte ha så mycket hår nu under sommaren som snart är här! så imårrn så ska ett par bekanta och deras dotter komma hit och vi ska laga TACOS och göra nån god EFTERRÄTT tillsammans, så det ska bli himla trevligt eftersom att det är så himla längesen vi hittade på något tillsammans med dom, så jag ser fram emot lördagen, sen så skulle dom ta med sig ett roligt spel. Så idag hade jag tänkt att när kidsen sover så ska jag försöka att städa litegrann, sen så blir det att åka ner på byn för att handla det sista inför imorgon, så så ser min dag ut, nä nu ska jag ta och göra mig en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0