MÅNDAG!!

 Inatt så har alla barnen sovit hur gott som helst! men själv så har man legat med världens huvudvärk! så jag har inte fått sova särskilt bra inatt, men det går ju alltid att lägga sig en stund när barnen sover middag. Idag så blir det inte att göra så himla mycket, annat än att hålla sig i tvättstugan, har ingen bil idag för den tog älsklingen och lämnade på jobbet, så jag kan då inte fara och ränna heller, men det går då lika bra att bara vara hemma, kan vara skönt det också, så idag ska jag ha en tvättar dag och brottas med tvättmaskinen och kläderna KUL! men sånt som måste göras. Imorse innan David skulle iväg till skolan så satte vi oss och åt havregrynsgröt som jag gjort, men han ville ha lingonsylt, så då tog jag det sista av äppelmoset, GRYMT GOTT! har dock inte hunnat med att dricka någon kaffekopp än, för jag har suttit och mixtrat med bloggen, är så less den gamla, så nu har jag och Amanda fixat lite grann i bloggen, nä dricka sig en kaffekopp...
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0