PAPAYASKRUBB TILL ANSIKTET!!

Imorse så fick jag sova tills kl var 05.30 då Agnes vaknade, sen så vaknade Elsa och Isak kort efter det, så när kl var 07.00 så hade alla barnen stigit upp. Idag så har jag varit på byn och handlat lite småkrafs, har bla köpt lite ingredienser för att röra ihop en ansiktsskrubb med Papaya i, sen så har jag använt en citron och råsocker, sen så hade jag ingen liten glasburk så det köpte jag också, och allt detta kostade mig 65kr BILLIG ANSIKTSSKRUBB SOM LUKTAR HUR GOTT SOM HELST lite jobbig dock att göra, men vad gör man inte för att spara in nån krona, sen så när jag hade varit och handla så åkte jag förbi en kompis och hälsade på, hon har en dotter som är lika gammal eller liten som våran lilla Elsa, så det var trevligt att få sig en kaffekopp och få prata av sig. Sen så bar det av hemmåt och då råkade jag bara fastna på gulf och fick med mig en mjukglass hem SÅ HIMLA GOTT sen så när jag kom hem så har jag bara softat tills jag skulle hämta barnen på dagis, här kommer dom produkter som jag använt mig av till skrubben....
 
GÅR BRA ATT ANVÄNDA TILL ANSIKTE OCH KROPP<3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0