SÅ VAR DET LÖRDAG!!

Inatt så har alla barnen sovit så gott, Elsa var lite tjurig igår och ville inte somna, men till slut så somnade hon då ialla fall, sen så satte vi oss och såg på Robert Gustavssons nya film 100- åringen SKIT BRA VAR DEN så älsklingen, jag, David och Amanda satt och såg på film och gottade oss med en godisskål, så kl hann faktiskt bli över tolvslaget innan vi kom oss i säng, och det hör inte till vanligheten att vi sitter uppe så länge. Sen igår när älsklingen hade slutat så hade han sin bror till att skjutsa hem han, och då var ju middagen lagomt serverad, och jag hade gjort kyckling, ris stekta wokgrönsaker med sås SÅ HIMLA GOTT DET VAR är så längesen vi åt kyckling, så då käkade hans bror kristoffer med oss också. Idag så ska vi nog bara ta det lugnt, älsklingen pratade om att åka upp till hans far och börja dra ner virket som ligger i skogen, men det har ju regnat inatt och är fortfarande pissigt väder, så jag vet då inte hur det blir med allt virke för dom idag, är ju inte så trevligt att hålla på med det i detta väder, men kanske vi åker upp ialla fall och säger hej tilla alla katter, Agnes vill så mycket dit till katterna, så då kan man ju åka dit på en kopp kaffe, nä nu ska jag ta och ät lite frukost, och såklart en kaffekopp till smörgåsen....
Sandra Nyström
2014-05-12 @ 21:36:26
URL: http://sandraguldfisken.blogg.se/

Lät som en jättemysig kväll.. Hade velat vara med. <3
Juste.. Visst skulle du komma hit imorgon, eller? Älskar dig, kram! <3

Svar: jo gode mysigt, fast ännu mysigare hade det ju varit om du varit här också<3 jag har feber och Agnes är jättedålig så jag kan inte åka iväg idag, jag ringer senare under dagen ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN MIN<3
mittivranvardag.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0