TYST I HUSET!!

Vaknade vid 05.30 och kände mig hur pigg som helst! så jag steg upp och gick ner till tvättstugan, så nu har man fått igång en tvättmaskin också så här nu på morgonen, så nu sitter jag bara och väntar in att barnen ska vakna, dom sover fortfarande! HELT OTROLIGT men Agnes var så tjurig igår och ville inte gå och lägga sig, så hon var vaken tills kl var 22.30 då fick vi hon i säng. Idag så ska jag inte göra så mycket, ska städa lite men sen så ska jag bara softa, Agnes och Isak ska ju på dagis så då ska jag dammsuga och skura, sen så får det räcka för idag, tycker ibland att när man precis har börjat städa, så när man är klar med allting, så är det bara att hämta barnen från dagis, tiden går så himla fort NÄR MAN HAR KUL haha, nä ska ta och göra mig en smörgås och en kaffekopp....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0