GRATTIS SANDRA PÅ DIN 18ÅRS DAG<3 ÄLSKAR DIG<3 17/9 2014

I går så fyllde mitt lilla hjärta SANDRA 18ÅR så vi åkte till Sandra och Fredrik när Patrik hade kommit hem från jobbet, och vart inte att vara så länge, eftersom det första vi fick göra när vi skulle åka iväg var att börja leta efter David, han hade gått till Elliot, och han skulle bara vara ute på fotbollsplan, men då kom Elliot förbi och dom skulle ju såklart bara vara här utanför, men dom hade gått hem till Elliot istället. Så innan vi tog oss iväg så hade klockan hunnit bli en hel del, och Patrik skulle upp och jobba vid 03.30 så vi kunde inte stanna så himla länge, men det var hur trevligt som helst! med gott fika och olika tårtor men också en rabarberpaj med härligt god vaniljsås! så då tänkte jag att vi skulle ta en tripp på fredag in till stan och hälsa på Sandra så vi kan umgås lite längre, och hon fick en kattunge av oss som hon hade önskat sig, jag tror eller jag vet att hon vart himla glad för det såg jag av glädjetårarna som kom fram igår ÄLSKAR DIG GUMMAN MIN och du är alltid värd det bästa! om ni undrar varför jag sitter och skriver den här tiden, så är det för att älsklingen började jobba kl 03.30 och inte kan jag ju somna om nej nej, så jag satte mig framför datorn och tänkte att nu ska jag blogga för det har jag då inte gjort på ett bra tag, men kanske man ändå ska göra sig en kaffekopp och lägga sig framför tvn en stund innan barnen vaknar, Elsa har ju såklart redan varit vaken en stund, hon vaknade när älsklingen skulle åka iväg till jobbet, så hon fick välling och somnade om, nä göra sig en kaffekopp eller kanske en tekopp.....
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0