PAKET FRÅN LUSH<3

Skrev ju att jag hade beställt från Lush hemsida och att jag väntade på att få hem ett paket, och det fick jag igår det låg så snällt i brevlådan eller ovanpå det rymdes inte i brevlådan ialla fall så väntade det bara få att bli öppnat! och jag gick igenom alla sakerna och såg att det fanns två produkter utöver som det jag hade beställt. Jag hade fått med två prover på bla duschkräm eller olja och ett volymshampoo som luktar helt gudomligt! sen så hade jag ju beställt en ansiktsmask som heter BRAZENED och luktade hur gott som helst och det är en mask som är färsk och håller upp till 28 dagar om man förvarar den i kylskåpet, vilket jag kommer att göra, men den lär ju ta slut innan den hr gått ut, sen så hade jg beställt en shaving soap en raktvål som är som ett fluffigt mousse och den heter D`FLUFF och luktar också hur gott som helst, sen den sista produkten jag beställde var ett balsam och det jag har hört om den produkten är att håret ska hålla sig rent och lukta gott upp till 1VECKA om detta nu är sant så är det ju helt otroligt att få ha håret rent och väldoftande så länge! och balsamet heter AMERICAN CREAM och luktar verkligen gudomligt så inte alls omöjligt att det håller i sig en vecka. Idag så ska jag testa dessa produkter och skriver sedan vad jag tycker om varje produkt, synd bara att man inte har fått upp ögonen lite tidigare för dom här produkterna eftersom att dom är så himla prisvärda och allting i produkterna är naturligt och inte testat på djur och ett STORT+ är att dom luktar så himla gott, så ska bli riktigt spännande! nä göra sig en kaffekopp sen en dusch....
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0